pondelok 22. apríla 2013

Ľahký šalátik

Na nekonečne dlhú zimu nespomínam v dobrom. :(  Ani neviem ako ale  nalepilo sa na mňa 6 zbytočných kíl...a musím s nimi súrne niečo urobiť. Pohyb už mám v záhrade, aj cvičiť som začala,  ešte zmeniť stravovacie návyky a zrušiť večerné "prežieranie sa" pri televízore v mojom prípade hlavne nejesť sladkosti.
Nakúpila som zeleninu a začínam....

Suroviny: ľadový šalát, uhorka, paradajky, paprika, mladá cibuľka, cesnak, olivový olej, pažítka, soľ.

Postup: Šalát len natrhám na menšie kúsky, nakrájam papriku, paradajku, cibuľku a uhorku. Všetko dám do misky, polejem olivovým olejom, nastrúham alebo pretlačím cesnak, nasekám pažítku a už len dochutím soľou, niekedy si urobím aj trochu nálevu z vody, jabĺčneho octu a trošky cukru ale to nemusí byť, teda myslím ten nálev. 
K šalátiku si dám už len v hriankovači  opečenú hrianku. 





4 komentáre:

  1. Takový mám taky ráda, ale bez oleje, radši jen přírodní:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Evka, hneď by som si tvoj šalát dala, takéto mám rada:)...a kvôli kilám sa netráp, stále vyzeráš super..kiežby som aj ja mala takú pevnú vôlu...ale milujem sladké a toho sa neviem vzdať...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ivka, ale vidno, že sme sa už dávno nevideli... :) ale nie som ja až taká "hrdinka", to by som len chcela vydržať na takej strave ale bez sladkostí si tiež neviem deň predstaviť...:)

      Odstrániť