utorok 31. marca 2015

Jogurtový krémeš

Víkend sme si osladili týmto krémešom...




Suroviny: 2 balenia mrazeného lístkového cesta.

Na krém: 1 l mlieka, 4 vanilkové pudingy, 3 biele smotanové jogurty (450 g), 10 PL kryštálového cukru.

Šľahačka: 500 ml šľahačkovej smotany, 1 smotafix, 1 PL práškového cukru.

Poleva: 100 ml šľahačkovej smotany, 150 g čokolády na varenie, 100 g masla.

Postup: Každé lístkové cesto som rozvaľkala, preniesla na plech vyložený papierom na pečenie, popichala som vidličkou a pri teplote 200 stupňov som piekla. 

Pripravila som plnku: Uvarila som puding z mlieka, pudingových práškov a cukru. Keď puding vychladol (treba občas premiešať) primiešala som jogurty. 

Vyšľahala som šľahačkovú smotanu s cukrom a smotafixom. 

Urobila som polevu: V horúcej smotane som rozpustila čokoládu - nevariť. Primiešala som maslo a všetko som miešala na hladkú čokoládovú polevu.

Na spodný upečený a vychladnutý plát som natrela krém, naň som navrstvila šľahačku.
Druhý upečený plát som nakrájala na kocky. Kocky som poliala polevou a uložila na šľahačku. Hotový krémeš som dala do chladničky stuhnúť. Potom som ho už len dokrájala.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára