nedeľa 28. februára 2016

Miešané vajíčka so šunkou

Aj takéto jednoduché jedlo rýchlo pripravené vie nasýtiť a pochutiť sa na ňom tiež dá...Porušila som môj takmer každodenný ranný jogurtový rituál a zhrešila som týmto kalorickejším jedlom.

Príprava je veľmi jednoduchá: Očistila a nakrájala som si cibuľu, na prúžky som nakrájala bravčovú šunku, rozšľahala som si v mojom prípade dve vajíčka. Na oleji som opražila najskôr cibuľku, potom som pridala šunku, jeden tavený trojuholníkový syr Karička ale samozrejme môže byť aj iný. Miešala som kým sa syr neroztopil a zaliala som vajíčkami. Premiešala som aby vajíčka stuhli a odstavila som zo sporáka. 
K vajíčkam  som si urobila hrianky v hriankovači.

Bolo to ozaj dobré a iné od obyčajnej praženičky, ktorú mám samozrejme tiež veľmi rada. 








4 komentáre:

  1. Evka, ty ma na tieto mňamká vždy nalakotíš! Dobrý nápad na trocha zmeny, určite niečo podobné stvorím. My máme pokazený hriankovač a tak ich robím na pánvičke na oleji, čo nie je moc vhodné pre nás starcov, ale zas na druhej strane, také mi chutia viac :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hrianky robené klasicky na panvici s olejom to je moje detstvo...ráno nás budila ich vôňa a dobre nacesnakované...mňam, ale ako máme hriankovač, tak veru už roky som také nejedla, Danka, ty si ma zase tým navábila...musím urobiť klasiku aj keď veru ani mne také mastnejšie netreba :)

      Odstrániť
  2. Evelina moja :-)
    mat tvoju fantaziu a chut piect a varit bola by som chodiaca dokonalost hehe
    Cez vikend prekvapim ranajkami nasich doma :-) budu kukat ako volske oka ;-)
    Papa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majka, aj si sa trafila :), pečiem aj varím rada ale musím vedieť čo idem variť a aj piecť, lebo to nekonečné hľadanie v tom množstve receptov čo mám ma niekedy nebaví ale inokedy veľmi rada poprezerám a skúšam...vieš, som doma, tak aspoň tak som užitočná pre rodinu :)

      Odstrániť