piatok 15. apríla 2016

Krkovička na šampiňónoch a kari

Náš včerajší obed... :)





Suroviny:  krkovička bez kosti, soľ, korenie na pečené mäso, kari korenie, mletá rasca, čerstvé šampiňóny, čerstvá kápia (môže byť aj nakladaná v olejovom náleve), cibuľa, smotana na varenie, hladká múka.

Postup:  Krkovičku som nakrájala na plátky, osolila som ju, posypala korením na pečené mäso,  kari a  uložila som do vyolejovaného pekáča, podliala som vodou. Pekáč som prikryla alobalom a  piekla pri 220 stupňoch do takmer mäkka. 
(Kľudne môže byť mäsko mäkšie lebo ďalej sa len krátko zapeká).

Kým sa mäsko pieklo, pripravila som si suroviny na obloženie mäsa. 

Šampiňóny som očistila a nakrájala na plátky. Na oleji som opražila cibuľu nakrájanú na mesiačiky, pridala som šampiňóny, mletú rascu, soľ a dusila som do polomäkka. Občas som premiešala a podliala troškou vody. Pretože som použila nakladanú kápiu, pridala som ju až na konci dusenia. Hotovú zmes som rozložila na upečené plátky mäsa a celé som zaliala sladkou smotanou na varenie do ktorej som zamiešala 3 KL hladkej múky. (Ak nemáte sladkú smotanu, dá sa použiť aj kyslá ale treba ju zriediť mliekom). Odokryté mäsko som dala ešte zapiecť do zlatista.

Dobrú chuť!



1 komentár:

  1. Zdá sa, že to bolo výborné! Musím to vyskúšať! Ja krkovičku ani nekupujem, neviem, čo z nej a teraz budem vedieť :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť