utorok 12. júla 2016

Aj takéto kvietky majú v mojich záhonoch miesto....

Cínie pestujem už niekoľko rokov. Teší ma ich vzhľad, farebnosť a dĺžka  kvitnutia.  Tento rok ma prekvapila jedna, ktorá zakvitla na žlto, je krásna. 








Po  čase som sa vrátila aj k aksamietniciam. Mám ich rada pre ich pestrosť a nenáročné pestovanie, vydržia aj dlhšie obdobie bez vody. Líšia sa nielen farbou ale aj tvarom kvetov a výškou rastu. Kvitnú celé leto a je to letnička vhodná ako na záhon tak aj do kvetináčov. 






Verbena kvitne bohato ale potrebuje dosť časté polievanie a hnojenie. Má rada slnečné miesto ale hlavne nezabúdať na tú vlahu lebo hneď je zvädnutá. Aspoň moja skúsenosť je taká.





Georgíny (dálie - Dahlie) si predpestujem  zo semiačka. Túto, som kúpila ako  hľúzy. Zasadila som ich na jar  do kvetináča a už takto krásne kvitnú.




 Zopár záberov na klinčeky v skalke....







Nakoniec ešte moja tohoročná pýcha, múškáty. Tak bohato zakvitli, že mám až obavu z toho čo bude keď kvety zvädnú a budem ich musieť oblámať... neviem či ešte zakvitnú....už nebudú mať asi silu.





 Všetkým Vám želám krásne zakvitnuté letné dni!

1 komentár:

  1. Evka, máš to krásne zakvitnuté, hrá to všetkymi farbami, nádhera! Tak toto ja neviem, ja si aj kúpim kvietky, zasadím a vydržia tak mesiac a je po nich. Muž mi hovorí, že to preto, lebo ich sadím len do črepnikov, majú málo pôdy a je po nich. No čo už, obdivujem kvietky vypestované inými :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť