utorok 23. augusta 2016

Rýchly dezertík

Túto super rýchlu maškrtku zvládnu  aj deti... stačí zmiešať tvaroh s kyslou smotanou, dosladiť práškovým cukrom, ochutiť vanilkovým alebo vanilínovým cukrom a dezert je hovotý. 
Už len vrstviť do pohára alebo mištičky, prekladať čerstvým ovocím a piškótami. Na pár hodín vložiť do chladničky a môže sa papkať.

Použila som veľkú kyslú smotanu Rajo, je hustá a pevná, tvaroh rozotierateľný mäkký odtučnený, (nepoužívať hrudkový tvaroh, krém by nebol hladký), okrúhle piškóty  a černice.



2 komentáre:

  1. Evka, tak tieto mňamky sú obľúbené aj v našej rodine. Kysnuté na rôzny spôsob a potom takéto poháre rýchlovky sa zjedia. Teraz, keď mám deti doma, bolo veru kysnuté, ale už Miško zafrfľal, že iba podkušujem a on hreší :-) Vieš, teraz každý hľadí na hmotnosť a keďže sú po mne, majú čo robiť, aby nevyzerali ako ja :-) Tak nám radšej on každé poobedie naservíruje zmes ovocia a ja som zas spokojná, že to mám bez roboty :-)
    Ďakuje ti za množstvo komentíkov v posledných príspevkoch, ale nestíham ospovedať, som zaneprázdnená hlavne vnukom, chcem si ho užiť, kým je tu, lebo ho zas neuvidím do mája :-(((
    Maj sa fajn!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani to máš pravdu s tým sledovaním hmotnosti, ani mne by veru nebolo treba stále vypekať lebo potom som z toho zúfalá keď vidím tie kilá :) ale syn je zase chudý tomu treba :))...To že neodpovedáš na komentáriky je OK viem ako to je s časom a hlavne keď máš návštevu, vlastne už je to minulosť, veď je dnes prvý školský deň, aj tebe sa začínajú povinnosti v škole tak veľa zdravia a síl. Ahoj

      Odstrániť