štvrtok 10. novembra 2016

Chcem vám ukázať moje ďaľšie dečky. 

Robím ich nielen pre svoju radosť ale aj radosť iných, niektoré sú už podarované a tie čo zostali potešia mňa. 
Ako som už spomínala, veľmi ma to začalo baviť a tak len hačkujem a hačkujem, listujem v časopisoch a hľadám vzory na internete... 


















Teraz pracujem na vianočnej ale ešte nie je úplne hotová, potom ukážem 😏

4 komentáre:

  1. Evka ... tvoje dečky sú prekrásne ... Páčia sa mi presne takéto ... s hustým vzorom ... Tiež rada háčkujem okrúhle dečky, ale potom to vyťahovanie ... to je moja smrť ... Preto mám najradšej filetové vzory, tie sa dajú aj vyžehliť ... :)))
    pozdravujem ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Evka, sú krásne, romantické! Tak toto ja veru neviem a chcela by som vedieť :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neuveriteľné krásne diela Evelina moja ...Mne sa veľmi páčia aj hackovane Vianočné ozdoby aj také robíš?
    Idem skúsiť Tvoje Karickive pagaciky...pa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dievčatá ďakujem, teším sa z vašich slov...Lauri ja sa s vyťahovanim už nezdržujem, naškrobím a vlhké rozžehlím...Danka ty taká majsterka vo vyšívaní musíš tomu ostať verná ale určite by si aj toto zvládla...Marienka robila som vlani ozdoby na stromček nájdeš ich v záložke vytvorené háčikonetrápimnazháčikom. Nech sa vám darí.

    OdpovedaťOdstrániť